اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی تخصصی Samsung Galaxy Tab 10.1
زمان انتشار : 14:43 | جمعه 23 دی 1390برچسب:موبایل,اخبار داغ از فناوری,لپ تاب,نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه,مروری بر HTC Sensation XL,تصاویر و معرفی گوشی جدید سونی اریکسون,تصاویر: نمایشگاه CES در سال 2012,بررسی تخصصی Samsung Galaxy Tab 10,1,
دسته بندی : <-PostCategory->

معرفی

تبلت ها امروزه توجه بسیاری  را به خود جلب کرده است و سازندگان آنها نیز سعی داشته اند تا وسیله ای ممتاز و متفاوت عرضه کنند . حال Samsung Galaxy Tab10.1 3G عرضه شده است تا رقیبان خود را کنار زده و به رقابت با Ipad 2 بپردازد .

با عرضه Galaxy Tab 10.1 تجربه ای متفاوت ، کاربران از این تبلت خواهند داشت . با رابط WizUx که رنگی دوباره به Honeycomb داده است یک انتخاب خوب و شخصی ساز از ویجت ها و امکانات خود در تبلت های آندرویی به حساب می آید .

 

نکته ی اساسی این تبلت همان است که با صفحه نمایش 10 اینچی خود پا به عرصه ی رقابت گذاشته است تا رقیبان را یکی پس از دیگری کنار بزند . این تبلت حتی از Ipad 2 شرکت Apple نازکتر و حدود 42 گرم از آنها سبکتر است و از لحاظ باتری و عملکرد آن نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد . در این عرصه ای که تبلت ها سخت نزدیک به لب تاپ ها قدم بر می دارند عمر و عملکرد باتری یکی از اساسی ترین نکات قابل اشاره است .

مدل Samsung Galaxy Tab 10.1 با پردازنده ی 2 هسته ای NVIDIA Tegra 2 عرضه شده است ، صفحه نمایش 10.1 PLS اینچی آن از نوع TFT بوده و دارای رزولوشن WXGA می باشد . با امکانات ارتباطی فراوان و قابلیت ذخیره سازی اطلاعات فراوان ،  یکی از مزایای این تبلت جدید سامسونگ به حساب می آید  .

نکات کلیدی

-          صفحه نمایش 1.1 اینچی خازنی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ TFT Pls و رزولوشن (WXGA  - ( 800×1280 پیکسل  .

-          وزن سبک در حدود 565 گرم

-          ضخامت اندک در حدود 8.6 میلیتر

-          دارای Gorilla Glass

-          چیپست Tegra 2 و پردازنده 2 هسته ای 1GHz از نوع ARM Cortex-A9 ; 1 گیگابایت به صورت RAM و شتاب دهنده ی گرافیکی ULPGeforce

-          آندروید Honeycomb 3.1 با رابط TouchWiz UX

-          4 باند از GPRS / EDGE ( Optional ) و 3 باند 3G با HSDPA و ارتباط 21 مگابیت بر ثانیه

-          حافظه ی داخلی 16/32/64 گیگابایت

-          3.2 مگاپیکسلی دوربین با فوکوس اتوماتیک و قابلیت عکس برداری تا 1536×2048 پیکسل و فلاش LED و قابلیت برچسب گذاری جغرافیایی

-          دوربین ثانویه ی 2 مگاپیکسلی جهت مکالمات تصویری

-          قابلیت فیلم برداری 720p به صورت HD با نرخ 30 فریم در ثانیه

-          دارای Wi-Fi b/g/n و Wi-Fi Hotspot

-          بلوتوث استریو نسخه ی 3.0

-          دارای درگاه اختصاصی شارژ 30-pin

-          خروجی تلویزیون و HDML و USB Host ( آداپتور نیاز است )

-          خروجی استاندارد صدای 3.5 میلی متری

-          پشتیبانی از Flash 10.3

-          دارای GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتالی

-          پشتیبانی از فرمت های DivX / XviD ( Full HD ) و پشتیبانی از فرمت MP4 تا HD

-          دارای سنسور های مجاورت و شتاب سنج و 3 محور سنسور ژیروسکوپی

-          نصب پیش فرض ویرایشگر اسناد آفیس Polaris

-          باتری از نوع Li-Po ، 7000 میلی آمپری با قابلیت شارژ مجدد

 

نکات ضعف :

-          عدم قابلیت تعویض باتری ( جایگزینی باتری )

-          عدم پشتیبانی از کارت حافظه ی خارجی MicroSD

-          عدم تعبیه ی Android oneycomb 3.2

-          عدم پشتیبانی از تماس صوتی با اینکه ورودی و اسلات سیم کارت موجود می باشد .

 

سامسونگ این بار یک برگه برنده یعنی Galaxy Tab 10.1 را معرفی کرده است . وسیله ای که شاید بهترین از لحاظ تماشای فیلم ، مرور صفحات وب ، بازی کردن ، تماس ویدیویی و یا مشاهده ی تصاویر باشد . صفحه نمایشی با کیفیت عالی ، رابط کاربری TouchWizUX ، باتری مناسب و عملکرد خوب این وسیله را متفاوت و دیدنی ساخته است . در برسی ما ، واقعا سامسونگ Galaxy Tab 10.1 بهترین ها را ارائه کرده است .

طراحی و ساخت

این تبلت ظاهری موثر و در عین حال با طراحی بسیار نازک دارد . شاید خیلی ها از طراحی های پیشین راضی نباشند اما روند رو به روشد در طراحی تبلت ها راضی کننده بوده است و اینک این تبلت به بازار معرفی شده است . در واقع تمام آنها دارای ظاهری متشابه هستند ، اما این تبلت جدید سامسونگ مشابه Xoom ، Flyer و ... نیست و تنها می توان گفت که شباهت هایی به Ipad 2 دارد . اما آیا اینکه این مسئله امری خوب یا بد است ، امری سلیقه ای است . در نهایت این تبلت بسیار خوب به نظر می رسد و نازکی آن یکی از ویژگی های اساسی در آن به حساب می آید .

باید بدانید که استفاده از فلزات مانند استیل و یا آلومینیوم به جای پلاستیک وزن گوشی و یا تبلت را بالا می برد و این نکته مهمی است که وقتی تبلت را در دستان خود میگیرید حس کرخی به شما دست ندهد . سامسونگ Galaxy Tab 10.1 دارای 35 گرم وزن کمتر از حد معمول تبلت ها ، یعنی 600 گرمی ها است . این در حالی است که تبلتI pad 2 42 گرم سنگین تر است و این نکته ای است که این تبلت جدید سامسونگ را پیشتاز از دیگر رقیبان می کند .

از لحاظ مقایسه با Ipad 2 باید گفت ، بر خلاف Galaxy Tab 10.1 ، تبلت اپل دارای لبه هایی در کناره های آن است و این در حالی است که تبلت سامسونگ آنها را به منحنی با توجه به طول بیشتر آن و افزایش خوش دستی آن تبدیل کرده است .

باید در نظر داشته باشید که تنها چند میلیمتر بلند تر بودن و یا سبک تر بودن نمی تواند دلیلی باشد تا این تبلت گجت پسند باشد . درست است قابل هم می باشد اما باید در نظر داشته باشید که صفحه نمایش بزرگ هم زمانی که می خواهید با انگشتان با آن کار کنید در مدت زمان زیاد نیز شاید کمی خسته کننده باشد .

صفحه نمایش

سامسونگ Galaxy Tab 10.1 دارای یک صفحه نمایش خوب از نوع Pls LCD با رزولوشن 800×1280 پیکسل می باشد . کیفیت تصاویر نمایشی و زوایای دید خوب آن باعث شده است که این صفحه نمایش یکی از بهترین ها در میان تبلت ها باشد .

در نگاهی دیگر ما تبلت کوچکتر سامسونگ یعنی Galaxy Tab 8.9 را می پسندیم . با توجه به صفحه نمایش کوچک و ظرفیت بالای پیکسل های قابل نمایش آن نیز مانند تبلت های جدید بسیار خوب عمل کرده است و در واقع می توان گفت هر 2 آنها در بیرون و در محیط های باز نیز قابل استفاده اند و هیچ تاثیری بر نمایش رنگ های آن نخواهد داشت .

در هر صورت این قابلیت که بتوان همه جزئیات در صفحه نمایش تبلت ها را در محیط های بیرون مشاهده کرد یک دستاورد بزرگ است و در این زمینه Samsung Galaxy Tab 10.1 می توان گفت خوب عمل کرده است .

کنترل ها

روی Samsung Galaxy Tab 10.1 هیچ کنترل سخت افزاری مشاهده نمی شود و در نگاهی دیگر سیستم عامل Honeycomb آن با کنترل های مجازی به خوبی بهینه سازی شده است و هیچ احتیاجی به کنترل های سخت افزاری در این تبلت دیده نمی شود و تنها چیزی که روی گوشی دیده می شود دوربین دوم ان جهت مکالمات تصویری است که در گودی جاسازی شده است .

در بالای این تبلت می توان خروجی استاندارد صدای 3.5 میلیمتری و جایگان سیم کارت را یافت . جایگاه سیمکارت  به گونه ای طراحی شده است که کمی فرو رفته تر است و بیرون آوردن آن کمی با زحمت صورت می پذیرد . کلید های تنظیم صدا و کلید Power آن نیز در بالا و در گوشی سمت چپ قابل مشاهده است .

حال به کناره ی پایینی رجوع می کنیم . در این قسمت ارتباط 30 پینی وجود دارد . برای اتصال هر دوی USB و HDMI احتیاج به یک مبدل دارید و ما نمی توانیم تایید کنیم که در جعبه ی استاندارد آن بتوانید این مبدل ها را پیدا کنید . خرید SD Card Reader یکی دیگر از مواردی است که در صورتی که نیاز دارید باید به صورت اختیاری ، خود شما آن را تهیه کنید .

یک نکته ی قابل اشاره  آن است که در Samsung Galaxy Tab 10.1 یک را ارتباطی وجود داردی و برای راه های مختلف از قبیل HDMI و ... شما احتیاج به آداپتور ها خواهید داشت و در مقایسه با رقیبان آن اگر بخواهیم صادقانه باشیم موتورولا XOOM با پورت های جداگانه ی HDMI و MicroUSB عرضه می شود و به طور کامل اسلات MicroSD را پشتیبانی می کند . از طرف دیگر HTC Flyer نیز دارای پورت جداگانه MicroUSB و مموری کارت جداگانه می باشد .

نکته ی دیگر که باید اشاره شود وجود میکروفون در کناره ی پایینی Galaxy Tab 10.1 می باشد ، گرچه از تماس های تلفنی پشتیبانی نمی کند ، اما به آن در چت های صوتی و تصویری احتیاج خواهید داشت .

در طرف راست و چپ گوشی چیزی دیده نمی شود و تنها نکته ای که می توان به آن اشاره داشت آن است که در هر یک از کناره ها اسپیکر قرار داده شده است و این گونه قرار دادن اسپیکر در طریفین گوشی شاید راه حلی مناسب برای صدای بهتر و استریو نسبت به مدل قبلی تر یعنی Galaxy Tab 8.9 باشد که هر 2 اسپیکر در یک طرف آن تعبیه شده بود .

بعد از تمام این قسمت ها به کناره ی پشتی می رسیم . این قسمت میزبان دوربین 3.15 مگاپیکسلی آن همراه فلاش LED می باشد که وجود فلاش شاید به عکس ها و کیفیت آن کمک کند ، اما باید در نظر داشته باشید که کسی جهت کیفیت خوب عکس برداری اقدام به خرید تبلت نمی کند .

سامسونگ Galaxy Tab 10.1 3G مجهز به یک باتری 7000 میلی آمپری از نوع Li-Po می باشد که به راحتی 3 روز باتری خواهد داشت . با یک شارژ کامل و انجام تست های بررسی ، چند ساعت وب گریدی و اتصال به Wi-Fi ، کمی بازی کردن و تماشای ویدیو و نصب یک سری برنامه ها ، در نهایت بعد از ظهر آن روز کمی زیر 50% باتری رسیده بود که می توان گفت از یک تبلت ، این آمار ، آمار بسیار خوبی است . باید اضافه کرد که در شرایط سخت این تبلت یک روز کامل شما را پشتیبانی می کند .

بهتر است نگاهی به لوازم سودمند برای Galaxy Tab 10.1 بیندازیم . سکوی کیبورد آن یک وسیله ی عالی است که به شما این قابلیت را می دهد که راحت تر از همیشه تایپ کنید و در تایپ از هر 2 دست خود استفاده نمایید . اگر برای آن باتری مجزا نیز در نظر گرفته می شد از همیشه بهتر می بود ، اما متاسفانه همچین کاری صورت نگرفته است .

نکته ی دیگر کیف قابل حمل این گوشی است که با آن کیف وزن آن بیشتر شده و ضخامت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد . باید اضافه کرد که این کیف از زیبایی خاصی برخوردار است .

رابط کاربری TouchWiz

سامسونگ Galaxy Tab 10.1 با رابط کاربری TouchWiz 10.1 ارائه شده است که البته این رابط کاربری را به سمت بروز رسانی سوق داده است ، این به آن معناست که امکانات آن نسبت به نسخه ی Honeycomb 3.1 افزایش پیدا کرده است که امکانات ارتقا یافته ی آن بسیار سودمند است . امکانات و بهینه سازی های انجام شده عالی است و سبب شده است که این تبلت جدا از Honeycomb به نظر آید .

اولین چیزی که می توان به آن اشاره ی مستقیم داشت صفحه ی اصلی و نرم افزار اجرای برنامه ها است .

قسمت Taskbar که در پایین قرار داده شده است دیگر ثابت نیست ! با کشیدن به سمت بالا نمایا شده و 6 میانبر موجود در آن را نمایان می سازد که با ورود به هر کدام از آنها وارد آن قسمت خواهید شد . میانبر های این قسمت مربوط به نرم افزار های سامسونگ می باشد . این میانبر های شامل Task manager ، ساعت جهانی ، Pen Memo ، تقویم ، ماشین حساب ، Music Player می باشد که در ادامه ی بررسی تمام این موارد را توضیح خواهیم داد .

قسمت Notification Area بهینه سازی شده است . این قسمت شامل GPS ، Wi-Fi و کنترل بلوتوث بوده و به منوی تنظیمات بیشتر نیز قابلیت دسترسی دارید . همچنین در قسمت Notification Area شما می توانید صداها ، Auto – Rotation ، Flight Mode را نیز از این قسمت کنترل نمایید .

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 1384
بازدید ماه : 2332
بازدید کل : 71813
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران